6.70

 2010.12.28. 22:04

 Mivel az ogc adminjai nagy ívban szarnak a pofánkra, sőt, most még flémelni sem lehet az oldalon mert "elkölzötött", ezért gondoltam leírom ide a tapasztalataimat ezzel a mappal kapcsolatban. Karácsonykor jött ki bla bla kutyát sem érdekli. Ahogy a mellékelt ábra is mutatja, nem csak én gondolom azt, hogy KIBASZOTTUL FOSIMBA LETT EZ A 2 GECI

 

 

Alma bevadult(meg tudom érteni)

 

 

Emlékezzünk csak vissza, amikor bejött a Rexxar milyen fosimba volt, vagy a kunka 1000 ranges torrenttel 13452135%os lassitással, hajo mindenkit eltalált 3 képernyőnyire. 5en haltunk sorba. Vagy az ancient. Úgy néz ki az új hősöket meg kell kedveltetni, vagy én nemtudom de ez azért tényleg vicc. nincs kedvem dotázni így. kihozza kimi raikonnen a kani koronazatlan kiralya, azt 15/0 ban áll fonikszszel. vicc.

A dob az poenos(+ms , as, aktiv megtobb ms as), nemrossz, csak ha jól tudom ha elfogy a charge akkor helo van.

a bátorság megalionja eléggé brutálisnak tűnik, nagyon imbalanced item. -6 armor omfg o.O. Akire rapakolod az elejen az döglik. 7 sec cd és 7 secig tart. nem kerül semmibe, illetve neked -6 armor, dehát annyit ad alapbol a cucc. OMFG :O

A poti meg szerintem nagyon király item. Szanaszét lesz genkelve mindenki. Láthatatlanul tudnak a supportok midre meg mindenhova rohangalni gankolni. elég kemény!

 

Jelentkeztünk a BDL-be, csak azt nemtudom, hogy minek, 1 honapja nem játszottunk normálisan. Na mindegy, gyakorlunk azt majd lesz valami. Kaptatok mára 2 postot is. karácsonyig most hagyjatok !:D

ui.: Beüzemeltem az 5.1 es hangcuccomat és elég vadállatul szól:O

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://c00ldota.blog.hu/api/trackback/id/tr462544996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása