Zalánka és a csapat

 2010.12.17. 10:08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Így akartalak tegnap szétrúgni Zalán      

 

Gyorsan leírok par mondatot, aztan megyek dolgozni. Tegnap egyetlen egy cw-t toltunk, morbidity féle mix ellen. Én pickeltem, és hoztam egy elég régi, gyenge traxis tideos picket, kipróbálni, hogy milyen. Zalánka sikeresen felbaszta 4ünk agyát, ezután nem is akartunk cwzni többet.

 

Ma kezdődik az inter "szuper"kupa. Elég gyenge csapatokkal, úgyhogy sztem nem éri meg megnézni. Holnapután meg Legends vs DTS lesz, azt érdemes lesz megnézni, BO5-t fognak játszani. Szerintem nem sok esélye van a legends-nek, dehát ki tudja, azért mégis csak maelk vezeti őket, aki amelett, hogy a sunnyogó flame királya címet is birtokolja, jól tud taktikázni :).

Nem tudom, hogy hétvégén hogy leszek, valszeg szét, szóval nem hiszem hogy írok, bár kitudja:)

Addig is olvassatok egy kis VV4-t. Amennyire mondtam az elején, hogy mennyire szar, meg gáz aki nézi, nemtudom, hogy hogy csinálta, de mostmár, ha van rá időm, megnézek minden részt :O. Pedig erősen iq gyenge embereknek lett csinálva, dehát valami megfogott :D Na pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://c00ldota.blog.hu/api/trackback/id/tr92521364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agancs 2010.12.17. 11:54:41

"Pedig erősen iq gyenge embereknek lett csinálva, dehát valami megfogott :D"

Khmkhm.... xDDDD

MorphX 2010.12.17. 14:50:55

mit csináljak beszippantott :D

mng___ 2010.12.17. 15:15:58

'pedig erosen iq gyenge embereknek lett csinalva'

talan nem veletlen, hogy nezed azt a musort, gyulimuli. xd

jut eszembe, en is szoktam...
süti beállítások módosítása