Csütörtök esti chill...

 2010.12.03. 00:34

     "Hátigenigen", ez már a második poszt, amit ideokádok. Természetesen csupán kényszerből, mivel Zalán egyáltalán nem volt ma, így megkért TS-en, hogy firkantsak helyette valamit ("kitépem a beleid, ha nem posztolsz a blogba").


      A címből simán kivehető, hogy a mai nap (is) lazulós volt dota szempontjábol. Nagyjából fél kilenc körül összeálltunk mixelni - pain, jazmin meg én. Ezen kívül két beugró tarkította a csapatot: egyko, illetve az okleveles bugaci szürkemarhapásztor és ogc.hu admin.
Mindhárom játékot a morbidity ellen játszottuk, tehát felfogható egyfajta inhouse gyakorlásnak is - mindenesetre százszor értelmesebb, mint kanin b*szni el az időt. Eljutottam már odáig, hogy képtelen vagyok egy game-t végigtolni azon a szerveren. Az én elvárásaim nőttek, vagy egyszerűen nem bírom idegileg, hogy mások eltosszák a játékomat, és ezzel együtt az időmet is, nem tudom. Legközelebb beveszek valami idegnyugtatót, mert nem nekem való már a kanipub.

A fölösleges szájtépés helyett nézzük inkább a fentebb említett három csatát:

  1. C00Lmix vs morbiditY mix 1.
          Az első meccs, egyben a legszorosabb is. A sentinel felállása egy aoe kombóra épül: golem, sf ulti, veno ulti, jugger ulti. Gin-ek pickje sem rossz, sajnos kijött az ogre hasznavehetetlensége, ez perpillanat nagyon gyenge trilane-re, túl sok szint kell neki, és a spelljei viszonylag drágák a manapool-jahoz képest. Miden elvileg sima clock win, de a két játékos közötti skillkülönbség megmutatkozott. Fent wr solo, amit kevés hőssel lehet megfogni, a warlock ezen kevesek egyike, elég jól össze is jött a téma (vicces, amikor a folyóba vezető emelkedőnél beszorítom a gólemmel és nem tud lefutni xdd).
     
  2. C00L mix vs morbiditY mix 2.
         Ezúttal oldalt cseréltünk, és így feszültünk egymásnak. Sentinel-nél viszonylag standard cw hősök, semi-pusher / nuker felállás (ez man terminus technikus cso xd), szkördzsnél pedig egy rendhagyó negatív armoros taktika: lanaya + terrorvenge + tc aura, emellé cm aura spammoláshoz és egy bat tankolni a pók ellen. A trilane-t nem igazán figyeltem, de nagyjábol egál volt az elején még. Miden sima outpick, necroval nem igazán fogható a lanaya, ez kézzel foghatóvá is vált a játék alatt (deso+dagger 18 percen belul). Fent én soloztam kisadam pókja ellen, talán életem eddigi legjobb batmanje volt (Na nem olyan jó, mint Zaláné :D- "MorphX"), érdemes megnézni (na persze nem önfényezés végett írom xd). Az, hogy általában a bat mennyire képes megfogni egy pókot, mindenki döntse el maga.
     
  3. C00L mix vs morbiditY mix 3.
        Az utolsó meccs, és valami iszonyat durva outpick. Nálunk masszív minusz armoros taktika, az ellenfélnel meg öt papírhős. Ennek megfelelően alakult a játék képe is. Mindhárom lane nyerő volt, bár lolka megölt fent az elején egyszer (ezért leöntom kromofaggal a kocsiját a g*cibe :d).


     Ennyi lenne mára, holnaptól ismét Zalán jelentkezik (hal'istennek), nekem meg perpillanat szétdurran a fejem, hátha másnapra kialszom.
lefekveshez jofele chillout.

Jóccakát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://c00ldota.blog.hu/api/trackback/id/tr122489692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MorphX 2010.12.03. 08:34:13

Helyesírás? Bevezető-kép? Beágyazás? a hosszu ogc-s link helyett C00L vs morbiditY szövegrészt átirányítjuk... mangokám jó lesz, de majd a mester kitanít előtte :D

MorphX 2010.12.03. 09:48:58

Tessék, apa megoldja! :)

mng___ 2010.12.03. 10:55:03

pardon, nem tudtam, hogy ilyen kriteriumoknak is meg kell felelni. xd

most teljesen kifacsartad a posztomat. :/

MorphX 2010.12.03. 10:57:21

Hozzá nem nyúltam a szöveghez, csak egy helyen azt is megjelöltem :D:D:D

mng___ 2010.12.03. 11:45:57

meg jo. xd

ha mar ennyire raersz zalan, azokat a hibakat is kijavithatod, amit te pakoltal bele.

ti.: idegen nyelvbol atvett szavak ragozasanak eseteben a kovetkezo a szabaly: kotojelet akkor hasznalunk, ha a szo vegen levo massalhangzot/maganhangzot a magyar kiejtesi szabalyoktol elteroen ejtjuk ki. tehat: game-t (gémet), trilane-t (trilént).

nem kell kotojel viszont az alabbiakhoz: sentinelnel (szentinelnél), manapooljahoz kepest (manapúljához).

;<<

MorphX 2010.12.03. 11:50:04

Mango ha te is ennyire ráérsz és ennyire tisztában vagy a szabályokkal, akkor egyem a zúzád, miért nem úgy írsz?:O Ne bassz már fel agyilag... a szőrözéseddel!

mng___ 2010.12.03. 11:55:06

?!

en helyesen irtam le mindent, te meg belepakoltal egy csomo kotojelet feleslegesen. :D

ha arra celzol, hogy mindent kisbetuvel, es ekezet nelkul irok, igen, neten mindig igy tolom, szinte mindent (formalis levelet kiveve).

mivel tudtommal a blog egy formai kovetelmenyektol mentes mufaj, ezert ugy posztolhatok, ahogy epp kedvem tartja (kis tulzassal).

ezen kivul az osszes klasszikus helyesirasi szabalyt betartottam, ha jol sejtem. :P

MorphX 2010.12.03. 12:39:46

a kötöjelet a jobban átlahatóság miatt használom. A központozást is azért. A mondat elején lévő nagy betűt is azért. Amit te írtál, az a szőrszálhasogatás mesterfoka. Nem érdekel, ha az idegenszavakat hogy írod le, lefosom, de ha magyar vagy, akkor az ékezeteket írjuk már ki. Szerintem a billentyűzeted is magyar. Szerintem így geci rondán néz ki, ha csak így kisbetűvel mindent ékezetek nélkül odabaszod egybeömlesztve. Ha szerinted úgy szép, akkor írjál úgy.

MaGyArPoTcH 2010.12.03. 15:37:46

zalán nem vagy te egy kicsit szörszálhasogató?
avagy békapodafaszomavagyeemkapodbéafaszom

agancs 2010.12.06. 17:38:51

Mangó biztos sokat csézett xD
süti beállítások módosítása