Könnyed este, könnyed cw-k!

 2010.11.25. 09:45

Üdv néktek!


            A tegnap este nagyon „lájtosan” telt, de azért tudtunk időt szakítani két cw-re is. Sajnos, most SG-t nem tudhattuk sorainkban, mert, ahogy Gyula fogalmazott: „Szabadnapot vett ki.”. Jah?! Van ilyen? Akkor a törvény szerint, nekem még van belőle 21, így nem aggódom a túlhajszoltság miatt :D.

            Rögtön a hozzám legközelebb álló hírrel nyitnék, ugyanis a C00L, már így is terjedelmes rajongótábora ismét gazdagodott. Ha nem haragszotok, be is biggyeszteném legújabb fanunknak, gueSt-nek a tegnapi hozzászólását a C00LvsUK rephez: Grat. Uj vagyok még a DotA közösségben mindenesetre az szembe tünő ,hogy a C00L folyamatosan olyan mixeket ver rommá akik joval nagyobb nevüek. Mi annak az oka ,hogy ezek a játékosok mégis elismertek nemzetközi szinten amig a C00L nem? Tudom hogy ezek nagyrésze csak pracc de akkor is senkinek nem tunik fel hogy folyamat gyalázza meg öket pár ismeretlenebb? Mondjuk gondolok itt a DTS vs C00Lra ami kikerült gosugamersre mégis a legtöbb commentelö rosszmájuan szidta a C00L-t mikor a segguket a földhöz vernék 1 ilyen meccsért . Persze ezek nem komoly meccsek és tudom ,hogy valami rendes ligán elvéreznének a dts ellen de ettöl függetlenul ezek jelentenek azért valamit. Mi az oka annak h nemtudnak kitörni? bocs h hosszura sikeredett am nem vagyok valami jöttment kokk csak a magyardota fogalma nem rég rögzült bennem. Am scak igy tovább.”. Köszönjük gueSt. Lám, ennyi év után is csatlakoznak új emberek szerény közösségünkhöz, akik még kedvelnek is minket (ritkaság számba megy). Mosoly a léleknek, mondaná jó öcsém, no meg azt is, hogy: „Hozd a BF-et! Szarimba!” :D:D. Erre a hozzászólásra a klánból Pain reagált, de néhány támadó, vérszívó szúnyog megint lecsapott. Nem kell megneveznem. Ismét nem telt el nap „flame” nélkül, de sötétség nélkül nincs fény sem. Másrészről, az oldalnak is jót tesz néha : ).

Az esti mérkőzések publikálása előtt szeretnék kitérni ismét a Budapesten megrendezésre kerülő dotás év végi pajtatáncra. Sajnos téves információkat szolgáltattam tegnap, miszerint december 18-án munkanap lesz, így toljuk át a mulatságot erre a napra. Kiderült, december 11. lesz a munkanap és így már nincs akadálya a „DECEMBER 18. SZOMBAT” időpontnak. Jó hír továbbá, hogy a listánk ismét bővült egy jelentős személlyel, aki nem más, mint Elek „vaskéz-tolóajtósanyi” Sáááándoooor alias vasquez. Remélem, mind örültök a hírnek és aki kedvet kapna a rendezvényhez, az kérem jelezze itt vagy ogc-n komment formájában, de megtalál minket TS-en is.

Most pedig következzenek a beígért replay-ek!

Előtte megjegyzem, hogy Noszi már meg is kérdőjelezte a batrider-em skillbuild-jét. Teljesen jogosan. Bevallom, hogy a battal ezelőtt kb. kétszer játszottam (kanipub mind a kettő). Általában az ellenfélnél látom a batot és azt, hogy ő milyen formában használja. Nem tartom fontosnak a FlameBreak fejlesztését, ugyanis nem abban látom a hős erejét. Most meg is tapasztaltam, hogy ez bizony az egyik legerősebb hős solo lénen. Lássuk be, hogy jó indulattal sem lehet engem erős solo player-nek nevezni. Ha ezeket az EEDL-ből szökött harcigombákat le tudtam sz*patni egy olyan hőssel, amivel enyhén szólva ritkán játszok és még solozni sem szoktam, akkor ez inkább mutatja a hős erejét, mint az enyémet. Ezért nekem teljesen megfelelt a mostani skillbuild, magyarul nem hiányzott a flamebreak (amiről megtudtam, hogy az ellent kilöki a clock cog-jából:D). Magyarázatul ennyit, de inkább nézzétek meg a meccseket és Ti eldöntitek, hogy kell-e a flamebreak, avagy sem.

1.     C00L vs COMPETOinasmixe

Szegény COMPETO-s gyerek picit feszülten kezdte a meccset, mert párszor pause-oltunk. Erre megemlítik, hogy nem érnek rá egész este. Válaszunk a „mi sem”, ezért nagyon gyorsan bealáztuk őket, csak hogy legyen egy kis szabadidejük még az estére. Minden lénünket nyertük, így különösebb nehézségek nélkül tudtunk bemenni. Sima win.

2.     C00L vs FMinasmixe

A második meccsen Pain közölte, hogy nincs kedve a trilénen „rajoskodni”, ezért most ő vitte el a clockwerk midsolot és Mango ment a trilénre a jó öreg számolóssal, én pedig, mint az előzőben is, a „BÁTRÁJDAR” solot választottam a lenti vonalon. Kicsit hasonlít az előző meccsre. Ugyanúgy bat&clock és megint sikerült minden vonalat kontrollálni, így ebből is egy sima win született.

Köszönöm, hogy ma is velem voltatok és további szép napot kívánok nektek!

Aloha,

Zalán.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://c00ldota.blog.hu/api/trackback/id/tr352472030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaGyArPoTcH 2010.11.25. 10:39:00

dec17 ha valami nagy gebasz nem történik megyek én is de az úgyis kiderül 2 héten belül, de eztet még neird ki te stukkó :D

MorphX 2010.11.25. 11:43:49

majd előtte lesz egy hosszú lista közzétéve a biztos szereplőkről, ezen felül készítettem egy facebook eseményt is a dologról ;)!

MaGyArPoTcH 2010.11.25. 12:05:53

azt már láttam, nem 100% de ha csajom vagy a család nem talál ki valami szart szombatra akkor ott leszek,

dezsoapolip11 2010.11.25. 12:06:01

Szia zalan azert irok mert en alpnak dec 18dikat mondtam hogy arra szervezem a talit meg mindenkivel ugy beszeltem meg miert iratatok ki akkor dec 17et?majd keressetek meg tsn vagy kanin

dezsoapolip11 2010.11.25. 13:28:30

Koszi szepen csak gondoltam utana jarok mert en mindenkivel 18at beszeltem meg mert sokan dolgoznak es szombaton van csak szabadnapjuk meg mikor alpal dumaltam tuti 18at mondtam aztan filoztam talan o mondta rosszul neked.

MorphX 2010.11.25. 13:38:32

mindegy... a lényeg hogy akkor a dec. 18. szombat a tuti! Este legyél már ts en dezső, egyeztessünk!
süti beállítások módosítása