Jó reggelt mindenkinek!

   

 *UPDATE: Most érkezett a hír, hogy a Dec. 17-én megrendezésre kerülő "Év végi dotás-ittas pajtatánc"-on szintén ott lesz az adminokadminja/akanirémje "Akisprogamer alias Alex" is! Ezzel az est, már amúgy is magas színvonala tovább emelkedett! Lehet ezt még fokozni? Maradjatok velünk, hogy első kézből értesüljetek a vendéglista frissüléséről.(Stohl Buci ecetet hugyozna, ha elolvasná ezt a beharangozót:D)

        Tegnap reméltem, hogy a hétvégi inaktivitás után, beindul a henger és lássatok csodát, igazam lett (már megint...:D). Amint hazaérkeztem a munkából, már a TS-en vártak a többiek, pár hs cw-re éhezve. Az egyedüli szépséghiba, csak Mango hiánya volt, ugyanis ő egy beadandó dolgozatát szerette volna megírni, de végül a sör+pálinka+valóvilág kombinációt választotta, ami magában hordozta a "nogametoday" tényét. Linkelek majd nektek három cw-t, azok közül, amiket tegnap játszottunk, amelyekben feltűnhet nektek egy ismeretlen név: C00L.Monster. Szeretném eloszlatni rögtön az elején a hamis találgatásokat, hogy ki lehet ez (bár szerintem a játékáról úgyis rájönnétek:D), ezért gyorsan meg is nevezem, ő nem más, mint _Sammy_. Ne ijedjetek meg, csak önszorgalomból hozta létre ezt az accot, nem teljes jogú tagja  csapatnak, de mivel kellett tegnapra egy ötödik, és ő kéznél volt, így ráesett a választás. Neki köszönhetően Pain hajszálai tovább őszültek, de még így sem találtunk tegnap legyőzőre. Az alapfelállás annyiban tért el a megszokottól, hogy _Sammy_ vette át a helyemet a "trilénen", én pedig a "nem mid solo lén"-t vettem a vállamra, több-kevesebb sikerrel (szerencsére azért inkább többel, mint kevesebbel). Gyula és Pain hozta a kötelezőt, mint mindig, jázminka mutatott (egy tőle nem megszokott:D) egy jópofa linát, bár a nagy pofája még mindig okoz kisebb gondokat. Többször is rá kellett szólni, hogy ne tolja ki a lént a carry elől, de csak nem értette :D. Nem is az volt az idegesítő, hanem az, hogy még neki állt feljebb, mikor megjegyeztem, hogy: "Eriggy má' jázmin". Ezt már Gyula sem bírta, így ő is leteremtette. Pain is megjegyezte, hogy nem úgy van ahogy gondolja, de majd csak felnő egyszer, a mi kis porzóorrú supportunk :D. Összességében elmondhatjuk, hogy hasznosan telt a tegnapi nap és sikerült pár, "szorosabb" meccset is játszanunk.

Jöjjön most egy mindenki számár érdekes téma. Alpár közölte velünk (amit már egyébként is terveztünk), hogy December 17-én, Pénteken, egy nagyobb volumenű "DotA"-s, ivással, szórakozással egybekötött találkozó lesz. Mi is jeleztük, hogy felmegyünk (ugyanis Budapesten lesz) és részt veszünk rajta (jázmin és én biztos, Pain és SG alapból fent vannak, mango még nem nyilatkozott). Meg nem erősített információk szerint (Alpár:D), ott lesz, néhány méltán népszerű és elismert személyiség is a Kaniról, gyűjtőnevükön: "The Celebrities of Kani 2.0". Ha szerencsétek van, találkozhattok a nagy [TFE]Tibi-vel, akiről elég csak annyit megemlíteni, hogy ő vezette (talán mind a mai napig ő vezeti) a Kani 2.0 ladder-t (!). Természetesen elkísérik őt hű csatlósai is, ha hihetünk a pletykáknak, akkor tiszteletét teszi dezsoapolip is (!). Szerintem ezekkel az információkkal kellő képpen felkeltettem az érdeklődéseteket a "buli"-val kapcsolatban és már mind tudjátok, hogy ezt egyszerűen nem lehet kihagyni! A részletekről vagy itt, vagy az ogc-n tudtok pontosabb információkat szerezni a későbbiekben. Olvassátok rendszeresen a blogot és az ogc-t, hogy ne maradjatok le semmiről.

A végén meg kell hogy említsek, egy kevésbé vidám témát is. Egy hónap (az adat, csak megközelítő érték) telt el a Speed Pro Cup 6. állomása óta, amit a C00L csapata nyert meg. A győzelem (elvileg) 12.000 Ft-ot hozott a konyhára. Csalódottsággal tudatom veletek, hogy ez az összeg, mind a mai napig sajnos nem érkezett meg a megadott számlaszámra. Én nem vagyok egy rosszindulatú ember (remélem ti is így látjátok), így megértem, ha valakinek kemény hete van, de a zsúfolt hónapot már én is nehezen nyelem le. Gondoljunk bele, csak 10 percről beszélünk. Nagyon szerettem volna elkerülni, hogy az SPC is egy olyan liga legyen, ahol csak ígéreteket kapunk (azokkal tele a padlás), mint sok más verseny esetében. A szervezők részéről csak annyi a tanulnivaló, hogy amíg nincs a kezükben a felajánlt összeg, addig nem írják hozzá a nyereményalaphoz. A felajánlóról (nem írom ki a nevét, mert szerintem mindneki tudja kiről van szó, aki nem, az olvassa el ogc-n az spc6 hírt) csak annyit, hogy tényleg van olyan, hogy húzós hetünk van, de hogy hónapunk, az már nem elfogadható magyarázat. Sokan nem lepődtünk meg ezen, de így már mások is, akik eddig védték, megkérdőjelezik a szavahihetőségét.

A témáról szerintem elég volt (talán sok is) beszélni ennyit, úgyhogy most következzenek a beígért replay-ek.

1. C00L vs HighGaming

Itt még Akke volt a beugró emberünk, ezen az úgymond "bemelegítő" cw-n. SG hozta a kötelező clockwerk formát.

2. C00L vs NFO+1

A tegnap este egyik legkiélezettebb küzdelmét hozó cw. Azért hozzáteszem, hogy szerintem a győzelmünk itt sem forgott olyan nagy veszélyben, annak ellenéra, hogy ők verték be először a midünket.

3. C00L vs Ismeretlen

Az eyes-ből kivált vagy a dán gyerek(nem tudjuk melyik pontosan, de Frei Mango majd kinyomozza) Soul új bandája érezhette a Juggernaut erejét a trilénen. Nem is bírta a pók, még úgy sem, hogy _Sammy_ sokat próbált segíteni neki :D.

Ennyit mára és további szép napot kívánok mindenkinek

Aloha,

Zalán.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://c00ldota.blog.hu/api/trackback/id/tr652467335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaGyArPoTcH 2010.11.23. 11:05:04

én mindent megtettem hogy szerencsétlen a 30ik per elött bkb-hoz jusson de nem ment, enél többet már csa akor tehettem volna ha veszek neki pár pt tekit hogy eladhassa

MorphX 2010.11.23. 11:35:56

megpróbáltad:) az a lényeg :D

agancs 2010.11.23. 12:26:09

Hmm WR+Divine... ez lehet megnézős. A végén azért elvettétek tőle? :D

MorphX 2010.11.23. 12:35:31

Nem élt addig, hogy bármit is tudjon tenni. Vagy ő hullt el egyből, vagy a másik 4 :D

echimo 2010.11.23. 16:02:56

nagyonjó az oldal zalán, így tovább !xd
süti beállítások módosítása