Kavalkád!

 2010.12.02. 11:09

Hali lali papi!

 

    Balról: SG, Mango, _Sammy_, MorphX, Pain és végül Jázminka

 

         "Jó reggelt”, ez volt az a köszöntés, amit eddig használtam, de rájöttem, hogy sokaknak (többek között nekem is) ez az időpont, amikor a posztokat kiteszem, már sokkal inkább a nap közepét jelenti. Szóval, jó napot kívánok! :- )

 

           Szerda este. Ha ezt kimondom, rögtön az ugrik be, hogy én bizony este 6 óráig dolgozom és örülök, ha végre letehetem otthon az ülepem. A nagy havazás és ónos eső miatt már fél 7 is elmúlt mire hazaértem, persze a „mag” már ki tudja mióta üldögélt TS-en. Eléggé elfáradtam napközben, így az én erőmből csak két cw-re futotta, Gyulának pedig korán kellett kelnie, ezért neki csak egyre. Az első meccset, amin SG is ott volt még, egy ismeretlen, mirc-en talált ellenféllel vívtuk (mondjuk minden ellent a mircről hozunk). Mondanom sem kell már lassan a „batrider” nevet, ami picit most máshogy alakult, az az, hogy most sgpapa repítette el batman-t a lenti lénre. Klappolt minden, így különösebb gond nélkül hoztuk le gémet. A következő ellenfelünk is ismeretlen volt, aminek a replay-ét ITT töltheted le. A szokásos forgatókönyv: fent batrider(én), miden clock(pain), lent pedig a cm-séker-puskás trilén (jázmin,mango,szemi). A meccs pikantériája talán az volt, hogy a fenti batom ellen küldtek egy tiny solot (!?). Annyit tudtak elérni ezzel, hogy a vicsdoki harmadik gankja sikerült, mert bár el tudtam volna futni a firefly-al, k*rvára nem tettem, mert egyszerűen nem volt kedvem elfutni. Pain sírdogált is emiatt egy kicsit, de álltam olyan jól, hogy belefért ez a kis önfejűség. Utána visszamentem és a tininek esélye sem volt, erre már Máté vérnyomása is visszaállt a nyugalmi szintjére (180/120). Jázminka szája sem habzott most annyira, mint szokott, ugyanis vihette a puskást. Volt egy 5 perces pause a játék közben, mert Pain beírta, hogy le kill vinnie a „leander”-t (wtf?! o.O). Természetesen Jázmin alias Hom R Kelly egyből rávágta: „Ti buták! Az egy virág!”, … so?! A csapatból csak jázminka tudta, hogy mi az, ezért nem is éreztem magam sötétnek, de hogy most már mindenki tisztában legyen vele, hogy Oláh Máté miket cipel szabadidejében, itt egy kép az ominózus élőlényről.

 

        Ez a párharc talán még az előzőnél is simábban alakult, így én is nyugodt szívvel feküdhettem le a jól megérdemelt Barátok Közt legújabb epizódja elé, ami álomba is szenderített.

            Talán sokan nem tudjátok még, de indul egy új európai liga, ahova 16 csapatot hívtak meg a szervezők. A meghívott csapatok a következők: DTS ;LOST.eu ;Vanity ;VirusNa`Vi ;MYM ;sTurtle ;SkyGaming ;Max1 ;EDTN ;NFO ;NE ;NWO ;cG|DPP ;Fearz  ;Annie.

Nem tudom, hogy mi alapján válogatják ki ezeket a csapatokat, de ha annyit mondok, hogy az NFO elleni meccsünk ott van ogc-n, ami egy könnyű győzelem volt és a Virus az tulajdonképpen nem más, mint a RedBull csapata, akik ellen kb. a monitort is kikapcsoltam, hogy kevesebb legyen az áramfogyasztás, akkor picit keserű ízt érzek a számban. Fearz=youBoat, akikkel mindig szoros meccseket játszottunk (személy szerint én azokat élveztem leginkább), NE az a Nordic, akiket nem kell bemutatnunk (szintén fent van a rep, amit pár napja toltunk ellenük). A Vanity, Annie sem a nagykutyák egyike. Minket lesz*rnak, mert magyarok vagyunk, vagy nem ismernek, nem tudom az okát pontosan, de ide simán beférne ugyanúgy az eyes is. Mielőtt bárki beszólna ezért, elmondom, hogy én nem eyes ellenes vagyok, csak egy embert nem bírok onnan, attól még elismerem a csapat tudását. Olyan emberrel, mint .BalaZSMJ., akinek már csontszáraz lett a nyelve azért, hogy az úgymond a „felső” réteg megismerje, miért nem tudta a csapat elintézni a meghívásukat, az számomra rejtély. Mindenesetre én drukkolni fogok a Fearz-nek, bár a DTS szerintem minden nagyobb probléma nélkül behúzza ezt a tornát is és a vele járó 1000 Euro pengőt. Sürgősen valami liga, torna, verseny vagy tour után kell néznem és nevezni, mert kezdem unni, hogy kimaradunk mindenből.

                Tegnap összefutottunk dezsővel (dezsoapolip) TS-en. Sanyi (vasquez) dezső és én beszélgettünk picit a találkozóról. Úgy tűnik, ismét két részre szakadtunk. Darth Tibi és a szakadárok a peremvidékre csábítanak bennünket, de mi, a lázadók bízunk Gyula Skywalker-ben és maradunk a köztársaság szívében. Hajlunk a kompromisszumra. Engednénk abból, hogy ne a Bcity-ben legyünk, de mindenképp szeretnénk a belvárosban maradni. Tibi ha ezt ovlasod, akkor kérlek vedd fel velünk a diplomáciai kapcsolatokat, küldj követeket a TS csatornánkra. Ha már ilyen sokan felmegyünk, akkor legalább egy helyen találkozzon a közösség.

                Az Erő legyen veletek! Kaptok még egy videót mára, Egyko Demolition munkáját ismét megcsodálhatjátok, reményeim szerint már a megfelelő szélességgel :D.

Aloha,

Zalán.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://c00ldota.blog.hu/api/trackback/id/tr72487974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agancs 2010.12.02. 11:40:21

Azok a rastah wardok... :D

MaGyArPoTcH 2010.12.02. 13:18:48

Az a kép nagyon adja:D De pain jobb lenne az elsőnek :D

C00L.Pain 2010.12.02. 14:09:55

kajak jó ez a blog te hülye csak ne olyan lenne a design mintha a 12 éves húgom csinálta volna számtech órán Xd

MorphX 2010.12.02. 14:30:27

Ezt a dizájnt jázmin csinálta, nekem sem kedvem, sem időm nincs még a dizájnnal is foglalkozni, de felvettem adminnak hankó zoli haveromat és 1-2 nap múlva megcsinálja normálisra... majd meglátod fasza lesz
süti beállítások módosítása